Loooveee

#LIVET.

Heeej!
Haft det hur bra som helst i Stockholm med väder som vart underbart och en sis som vart glad jääämt så haft det riktigt roligt tillsammans. På tisdagen vart vi framme vid 1 och då gick vi direkt till Kungshallen för standard thaien haha vet inte en enda gång jag inte ätit där. Efteråt hann vi kolla i några affärer och jag fick med mig ett par jeans som är gör goa! Vid 3 plockade morbror upp oss så åkte vi mot små kusinernas dagis så hämtade vi dem vilket de blev riktigt glada över. Så gosiga! På onsdagen fick vi ta oss en lång prommis vid 9 för att kunna ta bussen in till stan. Vi gick av vid slussarna och gick till Hötorget för sedan gå tillbaka en bit för sätta oss i Kungsträdgården där vi åt goda jordgubbar från marknaden, lite mörkchoklad, jag en müsli & sis en scones från EH. Hade inte haft någonting emot att ha shorts för vädret var gryyymt! Vi kollade runt i affärer och gick en hel del fram & tillbaka haha slutade ivarjefall med att ett par nya hörlurar. Morbror hämtade oss halv 2 så åkte vi och käkade på restaurang i Värmdö innan vi hämtade kidzen. Kom hem (till morbror dårå) och fixade till mig inför konserten. Konserten var helt sinnes!!! Ni vet stämningen & känslan vart så jäkla fett! Sis var super nöjd så det är jag med. Lovelovelove. Idag har spenderats på tåg och buss som var seeeegt. Var problem med tåget så vi blev 1 timme försenade så missade bytet vilket gjorde att det blev 1 timmes buss till Trollhättan för vår del. Inte bara problem med tåg utan jag har mått skiiiit sen slutet av konserten, säkert feber och hosta, kallsvettats under natten, snuvig som as, ont i halsen samt huvudet... Kan det inte bara ge siiiigg.. Ivarjefall efter jag käkat här hemma nu så känner jag mig såå mycket bättre så har en känsla av att min kropp tycker den fått i sig för lite mat det senaste .. Men såå sugen på gym imorgon så lär väl hamna där. Vill gärna springa en runda med mina nya hörlurar oxå, dom är guld! Nu känner jag texten börjar bli föör låång haha hörs vänner! 

Kommentarer
Postat av: Siis

Det var helt klart dom bästa dagarna i hela mitt liv,
sis!! det var såå mysigt! <333

2013-05-11 @ 15:19:31
URL: http://jossis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0