Heeelg


Heeeej
Vart lite tomt här men ni kan nog förstå att det blivit gym & massa plugg denna vecka så inte haft tiden/orken. I onsdags skippade jag sovmorgonen för gym, igår fick jag äntligen sprungit milen & idag har jag vart på gymmet 2 gånger!Idag hade jag först historia lektion 10-11 sedan drog jag en 20 minutare i solariet gick efter till gymmet och hann köra superset x2 + 3 andra magövningar, åkte tillbaka till skolan och gjorde företagsekonomi prov vilket gick bra tror jag faktiskt. Kom hem vid 3 käkade mackor som jag blivit beroende av, haha allvarligt ätit mackor med ägg, keso & skinka på varje dag hur många dagar som helst nu... Såå goooott lever på det! Tog bussen till gymmet kvart över 5 så gymmade 6-8 då jag körde ben/rumpa plus 6 mage. Fick ihop 10 benövningar (!?) så det känns bra :):) Sitter nu och ska planera morgondagen plus ska ta en dusch och sedan lär jag somna! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0