Crusingen igårkväll


#Wifeypåhögnivå #Gomorgon

Hej vänner!
Vaknade 08:15 idag vilket betyder bara en sak... Jag blev tillslut full igår haha... Nejmen har tendens till att alltid vakna såhär tidigt dagen efter så alkholen kändes som sagt av lite grann igår men inte så konstigt med tanke på att Ameriacn pancakes som frulle & en skål flingor inte är mycket att komma med hehe. Nu släpper vi det haha igår ivarjefall så åkte jag hem till Melina där Zandra oxå var vid 7 så fixade vi i ordning oss lite och efter ett tag kom Olivia så kickade vi in till stan där Ida oxå hängde med och bara gick runt för det mesta alltså hände det inte något speciellt förutom att man träffade på folk en del. Efter ett bra tag vid tio, halv elva kanske vet ej så träffade vi på Stefan och hans 9 (?) andra killkompisar som åkte runt i crusingen med bil. Bilen hade flak eller hur man ska förklara så jag, Melina, Zandra & Olivia knödde oss upp på flaket med de andra haha så sjuuuukt, att det ens gick! Vart gör chill och grabbsen var gör goa så det var hur ncie som helst! Efter vi åkt runt ett tag vid halv 1 kanske så gick vi in till stan tappade Stefan & de men träffade på Filip, Orjan (!?), Pontus och alla där till så blev det massa tjöt där tills jag tog bussen hem 02:15. Kom inte hem fören tjugo över tre och vet inte riktigt när jag somnade haha. Annars så har jag varit här ute på balkongen sedan 9 ungefär, ätit vattenmelon sovit lite och lyssnat på musik och är för tillfället galet sugen på spaghetti och köttbullar hahaha varför ens ... Amen då vet ni! Bra kväll igår ivarjefall och sköna people. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0