Varför inte uppdatera lite grann...


//Två från de sjuka dagarna.

Nämen, TJA.
Längesen? Svar JA. Denna veckan har vart döööööd. Jag har haft världs jobbig feber, ovanligt jobbig! Så denna veckan har jag alltså vart sjuk IGEN och inte kunnat träna IGEN. As surt för jag & Pontus skulle träna som djuuur denna helgen eftersom det är fest nästa så vill bara gråta... Känns nästan som att börja om på 0... Har ivarjefall till påsklovet på mig att få upp kondisen igen för har bestämt mig att jag ska ta mig ut till kardan och köra milen där då det lär va goare där ute! Längtar faktiskt haha. Idag var jag ivarjefall i skolan haha så glaaaad jag vet inte vad jag gjort förutom skrattat... Nu är jag hemma och chillar lite innan jag ska ta bussen upp till stan så ska jag hem till Emmsi. Jag, Emma, Zandra & Melina ska cooozaa, precis vad jag gillar! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0