Nyköping

 

Kände att lite update nu kanske inte skulle va helt fel! Var ju trotsallt ett tag sen men hatar den sjuka stressen jag känner jämt nu när skolan börjat... Så är knappt inne på datan ens i veckorna eftersom det blir rätt sent med gym och plugg och allt vad det heter. Ivarjefall, denna helgen spenderar jag hos mormor & morfar i Nyköping. Idag har vi hängt en stund i Nyköping, mormor köpte mig jeansen ni ser på bilden. Chill & gör goa men kanske inte såna man är vana med att se! Fast konstigt nog gillar jag dem måste bara vänja mig :-) Jag, mormor, sis och mamma tog också en fika som fick bli en stört go kräftsallad för min del! Sedan delade vi bland annat på denna hallonmouse kakan som oxå var gooood. Nu ikv lär det bli att bara chilla haha för vad annars här ute liksom, eller om inte lite matteplugg eftersom jag har matteprov på måndag som hänger över mig... Stressfaktor 1 har vi där. Stressfaktor 2 är angående att jag ska boka klipptid igen.. Faaaan... Nejmen avrundar nog här så lämnar vi stressen från bloggen! Höörsss. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0