Hemmaaa

#Stockholmärlivet

Har äntligen efter långa bilresan på 6 timmar kommit hem från Stockholm. Har haft det gör bra och skulle inte ha någonting emot att bo där kan jag lova! I fredags åkte jag, Elin, Robin & hans kompis Calle (största slisk stockholmaren jag skådat, frääääsch kille med andra ord) ut till Barkaby för kolla Odd molly outleten. Fick med mig den vita godingen där ifrån. Hur nöjd som helst! Efteråt åkte vi in till centrum så gick jag och Elin och kolla i de flesta affärerna men blev däremot inte mycket köpt alls... Hollister söööög... Förstår inte vad som hänt verkligen! Vi testade ivarjefall på frozen youghurt i smaken smultron och jag tog cashewnötter till. Kan vart bland det godaste jag ätit!!! Så käkade vi inne i Kungshallen också, hehe kyckling med cashewnötter är standard där inne! På lördagen åkte vi och hängde lite i Nacka forum på dagen. Där ifrån köpte jag bara en grå basic tshirt, allltiid bra. Sen har jag oxå busat och gosat med kusinerna. Hade tre katter som sällskap oxå varje natt haha så gosat med dem massa! Eftersom jag knappt tål katter så har det kliat en del överaallt haha.. Värt! Nu sitter jag här och är alldeles för fundersam så ska ta en låång dusch. Imorgon väntas gym med nya toppen, lovely. Inga godsaker överhuvudtagen denna månaden heller förövrigt. Jag & Emma har gjort pinky promise, tummat & svurit på det... Längtar efter resultat om man säger så! Jaja.. Hörs när vi hörs. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0