Bekännelser



♥ Något jag kan störa mig på är personer som har sin proffe på en hund?? eller katt?? 

♥ När jag var liten åt jag mackan upp&ner.

♥ Jag kan va rätt noga med vad jag dricker till vad jag äter, haha på ett sätt smakar det inte lika gott annars. Om jag skulle äta marmelad och ost på mackan måste jag ha mjölk till, äter det inte annars. Till macka med skinka på funkar det inte med mjölk, helst juice. Till all annan mat är det mjölk som gäller, vatten funkar aaaldrig. Möjligtvis apelsinvatten. 

♥ Ibland är jag och Emma på riktigt lesbiska. Det är mys.
 
♥ I början av ettan då vi hade vårt första grupparbete hamna jag i krig med en i min grupp. OMG säger jag bara haha aldrig mött en människa som varit så duktig på att verkligen reta upp mig. 

♥ Tycker det är stört nice när killar verkligen kan snacka om vad sooom! Skönaste broes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0