Wednesday


#yesterdays #ootd

Dagens +
Kom ut på powerwalk 06:50 imorse
Min mobil är som ny :D:D:D

Dagens -
Jag gick upp allt för tidigt i onödan eftersom jag tog bussen 11:05

Gick som sagt ut på powerwalk imorse men visade sig att vi inte hade några lektioner alls så tog bussen 11:05 haha hade kunnat gå upp 9 egentligen... Gick till skolan en sväng för snacka lite med the girlz & historiebetyg + luncha med Jonas i matsalen haha faaaab. Sedan gick vi ner till stan och snackade massa på vägen, så härlig den grabben! I stan körde jag rygg på gymmet vilket var riktigt tungt. Slutade med att ryggen skakade så köpte mig en proteindrink eftersom min kropp veeerkligen behövde det. Kom hem och somnade nästan direkt en sväng. Har nästan nyss ätit så kanske blir att åka och klippa gräset vid affären idag igen då jag inte hann bli klar i måndags. Klippte 1 h & 20 min så lär få en del cash! Eller så ska jag ta och städa här hemma. Oavsett blir det ivarjefall powerwalk ikväll igen. Annars måste jag säga att drickan Froosh är aaaas gooood! Testat den ni ser på bilden & mango/periska(?) Tipstipstips!! Är som smoothie/pure haha kan inte förklara god ivarjefall lätt värt 18kr!
Ska se till att uppdatera imorgon så blir det lite flyt här i bloggen. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0