Vindruvor, choklad & jordgubbar



Känner mig riiktigt bra på att blogga idag, intressant eller ej det vet jag däremot inte haha! Sen förra inlägget råka jag ta en nap i solen och efter blev de lite cozy med vindruvor, choklad & jordgubbar. Kan vara bästa blandningen jag vet! Så har mormor & morfar kommit oxå. Mormor som tidigare sjuksköterska kolla min mage och misstänkte lite grann att min blindtarm inte mår helt hundra... Nog inget seriöst och nog inte det ens, vem vet jag har inte tid med sånt haha! Drog mig ut på en löprunda på egentligen 6 km & efteråt käka jag tacos ''SKRÄLL'' Nu ska jag ta mig en dusch och kommer säkert somna tidigt idag. Imorgon blir det jobb borta vid affären och kvällen tillbringas nog i Vänersborg under Aqua Blå. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0