Tueessdaayyy

#Villha #Bildbristsålänge

Hejhej!
Tisdag snart redan slut dvs bara chill onsdag, måndag - tisdag & onsdag nästa vecka sedan sommarlov. Hur sjukt!? Aldrig vart med om ett år gått så fort. Idag har jag endast haft betygsamtal i tyska, skippa idrotten så hängde med Melina & Lisa bara och tillsist redovisning i svenska som gick helt okej känns det som. Efteråt tog jag en prommis från rese till kardan, vilket var 2,5 km (?) enligt Runkeeper. Där körde jag 5 km x 2, vågar inte på milen än haha mest för mitt knä har börjat protestera lite men det kommer! När jag var klar dog min mobil igen så mamma plockade upp mig så lämnade vi in den på lagning. Gör schysst kille på iPhonesupporten fixar den redan tills imorgon. Han byter batteri, min baksida + där man laddar för 1000kr vilket är hur bra som helst väl!? Nöjd ivarjefall. När jag kom hem blev det lite käk och för ett tag sedan kom jag precis hem från en prommis på kanske 3km. Nu blir det dusch sedan sova. Powerwalk imorgon bitti som gäller. Xx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0