Thursday

#Ljustskadeva

Hejhej!
Startade dagen vid 11 med en pw på 10 km som ni ser. Kan berätta att det var lite svettigt faktiskt men riktigt härligt med soooool! Åt efteråt en skål med crunchy och la mig i solen en sväng. Hoppas verkligen vädret håller i sig till imorgon då det är midsommar! Vid 2 blev det lite jobb vid affären dvs klippte gräset i närmare 2 timmar. Kom hem & käkade kesoplättar för att ladda upp inför magpass! Körde tillsammans med Melina i 1,5 timme skulle jag tro. 2 nya övningar oxå så det vart braaa. För övrigt är hon den bästa ♥ Ivarjefall så kom jag hem innan 9 så käkade jag lite och nu har jag hamnat här vilket jag inte har tid med haha.. Ska packa inför imorgon, duscha & sedan försöka somna tidigt så jag kommer upp i bra tid så jag hinner med en pw. Uppdaterar er mer imorgon, Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0