Sunday

#Ootd
Haft en ovanligt bra söndag! Söndagar brukar annars vara rätt döda och sega men idag har jag hängt i stan med Melina & Zandra från kvart över 3 till 8. Vi satte oss nere vid kanotbryggan med lite gott och bara snackade. Sen satt vi hos Melina 1 timme och snacka oxå, såg på när dem åt en utav mina största cravings dvs smulpaj (!!!) men men inget sånt inte. Ivarjjefall, dessa tjejer är bääääässtt. Älskar dem så mycket ♥  Nu snart blir det sängen, ska bara lösa a problem sedan försöka sova så jag orkar upp imorgon, Ska åka med familjen och kolla in en affär för att beställa varor till vår & efteråt gymma. Nu fan ska jag bli fit, disciplinen är på topp. XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0