Lugn helg



Hejhej!
Lugn lördag & lugn helg förövrigt vilket känns skönt faktiskt. Vet att nästa helg är födelsedagsfirande & lägenhetsfest planerad på fredag, Emilia har paxat mig oxå så Göteborg lär bli av på lördag. Helgen efter det är det midsommar som jag ska spendera ute på kusten med ett gäng härliga people så denna lugna helg är passande! Idag har jag vart borta vid affären i några timmat och jobbat (målat) med rätt många andra upphärare så vi fick gjort en hel del. Snart premier öppning (!!!) Spääännandee! Har oxå vart ute på en löprunda på egentligen 9 km. Gjorde mina goa kesoplättar efteråt haha dör för dom!! Nu ska jag ta en dusch och sen vill jag börja kolla någon ny serie. Nästan inne på att kolla G.G en gång till. Eller komma in i OTH eller PLL igen...
Får se. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0