BRAaa HEeeLg

#Sjukasteever

Heeej!
Har nu landat hemma efter en riiktiigt go helg. Kan börja berätta om i fredags då jag, Melina, Zandra, Emma, Ida, Selin & Sara var hemma hos Olivia för att fira henne med lite käk osv. Efter ett tag kom Malin & Elin oxå så drack vi lite innan vi tog bussen in till stan så satte vi oss på MAX en sväng. Vid närmare 10 drog vi till lägenheten där det vart feeeesssttt. Blev en del rööjj men läget var under kontroll (eller???) haha. Detaljer kan vi väl lämna utanför bloggen men kvällen var gör mysig och lyckad!! Igår så tog jag buss/tåg mot Göteborg så jag var där vid 3. Då mötte Emilia upp mig så åkkte vi mot henne men direkt när vi kom hem till henne fick vi för oss att köpa godis så vi tog en prommis ner till Allum. Fick lite haff på Hemmakväll oxå med personalen haha den grabben var inte helt fel! Ivarjefall, när vi kom tillbaka så började vi laga tacos inför kvällen så kom Carolin och Gaby till Emilia vid halv 7 - 7 så käkade vi och snacka och chilla bara. Nice med nytt folk! Sjuka som jag & Emilia är så hade vi bestämt oss för att bada, oavsett vad haha vi gör verkligen allt... Därför jag älskar oss! Framför allt henne. Såå, i shorts och i ösregn tog vi bussen mot Kåsjön för bad vid 10 HAHA allvarligt det regnade tvär mycket vi bara tog av oss stod på bryggan i bikini tvekade lite men slutade med att vi var i vattnet i minst 15 haha var faktiskt sköööönt! Efteråt tog vi bussen tillbaka i bara handduk hahaha tänk er ... Kvällen slutade med en film ''Warm Bodies'' verkligen aaaaass braaa, se den !!! Idag sega vi oss hos Emilia tills jag börja på lååånga resan hem vid halv 4. Tåget vart försenat så missade bussen till mig i Trollhättan så fick vänta på pappa i 1 timme ... Glad jag slapp 3 timmar ivarjefall! Nu ligger jag i sängen och funderar seriöst på att dra ut och springa 6 km... Det regnar men härligt ändå! & bra uppvärming för kommande vecka/veckor som kommer döda min kropp mentalt, psykiskt & fysiskt - typ. Nejjjmeeen har inget sommarjobb än så får bli jobb på formen! På allvar. Ahmen babbeeess, vi hörs XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0