Bästa häng med mamma<3

#hurgott

Idag kan vi snacka om att jag har varit aktiv! Åkte till Torp med finaste mammi så vi var där vid halv 12 skulle jag tro. Fick köpt en ny bikini, träningstights, 2 par springstrumpor, serum till håret & födelsedags presenter till bror & syster. Gör nöjd! Visar bild på bikinin tomorrow. Vi var där enda till 5 så vi käkade oxå på subway (fullkornsbröd javisst) & handlade masssaa bra mat/cheat. Längtar efter båda! När vi kom hem vid 6 var det bara att åka bort till affären för att hjälpa till att packa upp varorna. Jag, bästa sis & Mats ordnade det mesta tillsammans så var bara kul då jag saknat dem båda a lot! Vi höll på till klockan 12 (!!!) Sinnes men det blir sååå braaa. Så nu ska jag gå och lägga mig så ska jag upp imorgon för powerwalk sedan bort och jobba och till kvällen ska jag grilla med Melina, Emma & Zandra hos Melina. Cozy! XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0