Q/A

Vad är det du äter i skålen?
My secret key to the dream body! Nejmen närmare sagt sojayoughurt, & frukt (här sharon, gul kiwi - med skalet kvar glöm inte bort de:P, jordgubbar, blåbär) & toppat med solrosfrön, sesamfrön & en nötmix med osaltade nötter denna påsen innehåller pekannötter, cashewnötter, mandlar, jordnötter & pinjenötter.
Secret key no.2 är det jag hade till frulle idag. Passar på att skriva in det här vilket var guinoagröt. Jag åt quinoa med sojamjölk, sharon, gul kiwi, blåbär, nötmix, solrosfrön & sesamfrön. SÅååå gooott.

 
Kan du berätta lite mer ingående vad du äter och vad du inte äter och förslag på recept under din detox?
Vad som gällde under min detox kan man väl säga mest var grönsaker, rotfrukter & frukt (broccoli, blomkål, morötter, avokado, groddar, vilka salladsblad som helst, grapefrukt, apelsin, physalis, päron osv) tillsammans med linser, kikärtor, sötpotatis & quinoa. Alla frön du vet om & osaltade nötter är alltid bra att toppa med! Något som också är bra att toppa med är olivolja & olika slags vinäger. Det finns faktiskt några saker jag skulle kunna äta igen & som smakade gott! Fram för allt det jag svarade på tidigare fråga, riktigt gott som sagt. Annars selleribiffar, sötpotatis i ugn med citron olivolja & timjan, asien wraps & quinoasalladen jag åt dag 2. Skulle du vilja jag skriver ut exakt hur man gör? Isf kan jag fixa ett eget inlägg till det! 
Vad jag inte åt är väl det mesta... Pasta, ris, potatis, kyckling, kött, mejeriprodukter, socker (!!!) allt vanligt dvs. Helst ska man äta helt vegetariskt, vilket jag gjorde, men vet att lax är helt okej att äta under detox med tanke på att lax innehåller i stort sätt samma saker som avokado.
Är knappt kunnig när det gället detta men hoppas svaret hjälpte något!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tack så mycket! Du får gärna skriva mer exakt hur du gör :D

2013-08-01 @ 01:18:16
Postat av: rebecca

Om man väljer att äta lax, kan man tillaga den som vanligt eller måste det vara på något speciellt sätt?

2013-08-01 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0