17 BARRE


#Fråndebästa

Igår vankades det 17 års födesedagsfest för mig här hemma! Dessa tjejer på bilden & Emilia som tar bilden förkrökade innan resten av folket kom efter 8. Vi var säkert runt 40 (?) pers haha hur nice som helst! Känner att det var en riktigt lyckad fest bortsett ångestattack (igen...) & lite spya på det hela haha och självklart bortsett från idag då vi märkte att min brors iPad blivit snodd! Rätt arg om man säger så men men det var verkligen super mysigt och roligt igår, härligt folk & bästa goskillen gjorde mig sällskap ♥ Vid 06 somnade vi, vaknade vid 8 så tog jag och killen cykeln bort till affärn för kirra käk så käkade vi pan pizza haha underbart & efter gosa vi innan han åkkte hem. Jonas var så go och hjälpte mig städa så det gick snabbt & huset blev som nytt haha städningen var inte att leka med alltså. Kakfat i trädet? Jamen visst! Idag har jag hängt med Emilia till hon tog bussen hem vid halv 3. Chillade då och har nyss blivit firad av familjen, mormor & morfar & Veronica. Alla känner mig så himla bra haha fått såå braa presenter idag & igår av tjejerna. Träning/gym/fitnessgrejer bland annat, hur bra!? Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Har 2 filmer jag vill se eller serier att titta eller annars läsa världs grymma fitnesstidningen, låter bra för min del! XX.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0