Söndag

#InProgress #FrånGårkvällen

Ligger i sängen och bara chillar efter konditionsträning på
gymmet, en go dusch + käk! Körde ungefär 1 timme på löpbandet
idag med powerwalk och intervaller. Älskar att jag kan pusha mig
själv till det yttersta! Sedan har jag lätt för mig att ''utmana'' de 
andra som är på banden haha kan komma dit först och sedan
bestämmer jag mig för att gå därifrån sist! Vilket jag lyckades med idag :-D
Annars så mötte jag upp Emilia igår efter jag vart på gymmet, vi åkte
hem till mig så fixade jag mig för att vi sedan skulle upp till stan
och träffade Salle lite snabbt sedan träffade vi Alexander & Marcus
och Robin så satt vi och chilla hos Robin. Vid 1 kom Oscar och
hämtade oss så somnade vi vid 3 och vaknade inte förns 1 idag!
Nu ska jag nog städa så jag kan få ihop lite pengar! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0