K-Special deluuxx



Ni anar inte hur beroendee jag ääärr av K-special!!! Kolla
hur ännu godare jag fixade till det tidigare idag med granatäpple
& gulkiwi i, fööör goottt! Var tvungen att åka och akuthandla
frulle tills imorn, dvs dessa flingor, tio min innan affären stängde och två min efter jag
precis kom ur duschen så ni kan ju tänka er hur jag såg ut haha 
tacka gudarna för det inte var några som handlade. Som jag skrev
tidigare idag så har jag bara vart och solat idag samt gymmat! Körde ben,
rumpa liiitee mage & löpbandet. Josefina gjorde mig sällskap igen, lika go som alltiidd ♥
Nu däremot ska jag ta och soovaaa! Längtar redan tills nästa lov. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0