2 h gym

 
Sikken träningsblogg jag börjar få fram här hehe.. Men träna är
som ni märker det som jag lägger mest tid på. Kanske ska dela med mig av lite övningar?
Eller så är träning kanske bara skit att läsa om? :-D
Ivarjefall, innan gymmet idag köpte jag med mig en Celcius och drack den innan
träningen, vet inte om det var tack vare den eller endast min vilja som jag orkade
med biceps, bröst samt 1 mil! Däremot har jag fått blåsor igen... What to do, 
bara att maxa! Vart grymt skakis efter passet idag haha var tvungen att visa Melina
att man till&med kunde se min biceps skaka, sinnes vad skönt! Imorn
gäller ett gryyymt magpass och axlar så ska snart se till att få min skönhetssömn.
Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0