1 mil

Tre från dagen.

Efter jag slutade vid lite efter tolv idag drog jag 
bort mot gymmet och körde mage. Tänkte köra ben & rumpa med
men sparade mig och sprang 1,3 mil på bandet istället! Känns gör bra!
När jag kom hem från gymmet käkade jag det ni ser på bilden.
Är macka med mosad avokado, keso, räkor & juice. Goaste!!
Förresten, i de två timmar jag inte hade på mig träningskläder
idag, dvs i skolan hade jag på mig det ni ser på nedersta bilden.
Visst är tröjan stört snygg?
Ivarjefall så ska jag upp till gymmet imorn bitti igen och hoppas
på att köra en repris! Efter det ska jag hem och fixa mig snabbt, sedan 
åka till Athena och fira pappa med familjen & mormor & morfar. Direkt 
efteråt ska jag åka till Göteborg för förhoppningsvis fest !!! Helt plötsligt
blev inte livet som tänkt... Men försöker va glad ändå och därför skadar
aldrig lite festligheter! Kanske träffa Mundzic också... Får se på det helt enkelt!
Weeelll, Xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0