Onsdag


Tjääääna!
Idag har jag för ovanlighetens skull ... tränat! :P Nä vad töntigt
meeeen jag har också vart på Överby och hängt där med sis. Lovar min sis är stööört skön 
haha eller är det bara vi...?? Efter överby vid kansskee halv sex blev jag avlämnad hos Melinis så
gick vi direkt mot stan så gick vi inom Ica där jag köpte en celsius (sry instagram followers att jag inte
la ut standard bilden innan milen buhu) så var det bara att tagga inför milen på bandet och idag.. idag
var det dööödligt... Haha allvarligt det var så dåligt med luft, sååå varmt och fullt med folk alla tog upp
mitt syre jag behövde så det var jobbigt idag faktiskt haha.. Sen efteråt körde vi de övningar jag körde
sist gång oxå! Nu på kvällen har jag ätit, duschat.. Och snaaaart sova skulle jag tro, jobb som väntar
08:00 imorn! Behöver caaaash!! Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0