Matbilder

Standard matbilder

Hejhejhej!
Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva, tänkte bara dela med mig
av mina två fina matbilder haha... Det på den understa bilden käkade jag nästan nyligen
som jag fixade till efter jag kom hem från gymmet! Var där tiiidigt idag, fast inte jämfört med i
söndags då jag var där halv 10. Idag ivarjefall tog jag bussen upp vid nio så solade jag haha skönaste
var att jag växla en 50 lapp och fick 6 tior !! Haha aldrig fel men huuuur ?? Jaja efteråt gymmade jag 
som sagt sen var det planerat att Albin skulle komma med mig hem men som vanligt kom
det annat ivägen ... Resten av dagen kommer jag säkert hamna framför One Tree Hill hehe Simon
har gjort så jag fastnat framför dee.. Vi höörsss. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0