Igår/idag




Heeeeeeeeeej!
För tillfället sitter jag på golvet och är räääättt sluuut haha jag 
kom precis hem från gymmet och benen/rumpan fick en go omgång idag!
Började på löpbandet idag, då jag egentligen inte planerat att köra styrka 
efteråt men jag hann det men vi återkommer till det, ivarjefall sprang 1 mil däremot
sööög tiden men har lite hosta kvar så inte så konstigt det var segt! Sen körde jag
benpress där jag körde mina 3x10 på 94 kg, det käääändes !! Körde också insida lår
och 2 rumpövningar såååå gööttt. Efter var det strul hur jag skulle komma hem, var tänkt jag
skulle ta bussen som det var en heeeel timme kvar tills den gick och jag var hungrig
och hade 10 % batteri kvar på mobilen alltså skulle det inte vara det roligaste att vänta ... Slutade
med att mina föräldrar kom ändå fast så länge gick jag och köpte keso och satte mig på värmebänken
och åt den som ett offer haha men såg ut som stryk och luktade inte blommor direkt så ingen
random kom nära ivarjefall haha nu är jag äntligen hemma och ska duuuschaaa. 
På tal om inget så igår var jag på bion med två av mina tjejer, vi såg Texas Chainsaw och
den var gryyymt groooov. Haha inte ens ord kan förklara hur mycket jag hoppa till ibland
sen var den gött äcklig men bra handlig så värd att se faktiskt! Slänger upp lite blandade
bilder, tre från igår och resten från idag. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0