Gårkvällen

#GårdagensLook

Igår kväll var vi tjejer som sagt hos Hugo med hans kompisar Marcus, Jonis, Carl & Felix!
Vi kom dit vid halv 10 så chillade vi sedan mötte jag Amelie på FIFA och
heerregyyd vad jag blev insatt!! Haha ansträngde hela kroppen när jag spela så slutade med att vi vann
varsin match haha älskar det spelet. Mötte oxå Hugo och han vann bara med 1-0 så 
helt värdelös kan jag ju faktiskt inte va! Vi kollade oxå på filmen Never back down och jag blev
fast i den filmen!! Kan nog vara enda filmen jag inte kunnat somna till den var grryyyym. Måste
kolla 2:an när jag har tid! Jag och Emilia tog ivarjefall bussen hem vid kvart över 2 så vi var hos mig
vid 3 så slutade det med att vi somna lite efter 4, därför vakna vi närmare 1 idag. Gör skönt! Vi
käkade frulle, sedan följde jag henne nästan nyss till bussen och nu ska jag ut och springa!
Ikv är det plugg som väntar... Xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0