Fridaaayy


Imorse fixade jag en go smoothie som frulle av hallon, björnbär, pasionfrukt, lite lime och 
vaniljyoughurt och till det en macka med mosad avokado och keso på! Annars så just nu är jag så go och fräsch
som ni ser på bilden haha syns en aning att jag sola förut! Ska alldeles strax ta en dusch och fixa i ordning
mig eftersom jag ska på bio ikv.  På gymmet ivarjefall blev det som jag tänkt med mage, axlar och milen. Hade ny
musik så sprang utan problem fast inte helt nöjd med tiden
så nästa gång är det nog dax att sätta ny bästa tid. Så efteråt på bussen hem var jag heeelt sluut vilket märktes
haha för inte efter kanske 10 min märkte jag att jag glömt sätta igång musiken även fall jag hade hörlurarna i... Och på tal om att glömma saker så igår glömde jag ta på mig bh.. Helt seriöst haha jag märkte det innan duschen och förstod att jag inte hade haft på mig någon bh på hela dagen.. Nämen nu ska jag dra mig,
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0