Tooorsddaaaag

Whhhiiiee haft en sån himla bra vecka. Kan säga lite kort att jag träffat på mister X på gymmet x3 vilket också lett till snack över FB alltså glaadiiiis! Har fått hem mitt kaseinpulver så jullovet kommer endast (eller nästan ivarjefaalll) bestå av massa nya proteinfyllda godsaker. Stay tuned! & idag har jag hängt med Josefina på Överby en sväng. Alltiiid lika härligt att träffa henne så vi hann prata hur mycket som helst samtidigt som jag fick köpt sista julklappen. Vill egentligen köpa aalltt till min mamma, pappa, bror & syster i år för de vart (är) så himla fina men vet det jag köpt kommer göra dem mycket glada så är nöjd! Råka köpa med mig ett träningslinne oxå men man kan ju inte banga när det är perfekt för 100kr right? Seeen 2 burkar jordnötssmör, ett creamy & ett crunchy såå sugen på det direkt (!!!) men blir standard kvälls-kvargen straaxx. Om jag va tvungen att äta en viss sak resten av mitt liv skulle jag utan tvekan säga min kvargblandning för serriööösst, önskar jag kunde bjuda er alla på fin middag ala Tilda och servera kvarg så ni förstår hahaah... Nä måste faktiskt avsluta inlägget nu för gå och äta kvarg (livet). Hörsss

Har förövrigt inga bilder för allt jag tar kort på är mat för dokumentera mitt kostschema haha. Bjuder därför på en bild på mig och bästa Emma (♥) som är tagen under en otroligt spännande tyskalektion på Nisse (känn ironin men nästan lite för mycket skratt har det blivit denna termin under tyskalektionerna haha can't handle us).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0