Confessions

Tycker ordet 'ångest' överanvänds något såpass. Situationer som ''Klädångest inför nyår'', ''söndagsångest'', ''får ångest när jag lägger pengar på mat'', ''åt något gott'' osvosvosv. Nog för jag själv vart ångestfylld x antal gånger och skulle därför aldrig använda ordet i dessa tillfällen för känslan inte går att jämföras 

Tycker också ordet 'bulk' överanvänds. Det är okej att fika & det är okej att ta en till portion mat. Mänskligt liksom.

Mitt liv är veerkliigeen strukturerat. Lever helt och hållet efter busstider, mattider/måltider, träningstider/träningspass, plugg osv. Största planeraren någonsin haha men underlättar myyckeet!

Har det senaste fått väldigt svårt för att hitta kläder då jag oftast fastnar för en Odd Molly... Vill ha fler plagg så jag kan variera mer meeen svårt som sagt...

Jobbar på Tempo Upphärad (vet nog mina få läsare) och skulle därför behöva bli bättre på kallprata! Tror kunderna skulle uppskatta lite mer tjöt vid kassan hehe

Fixar knaappt håret längre. Älskar att ha tofs men hatar att jag inte passar i det, typ. Däremot måste jag ha utsläppt hår när det är nyduschat för annars är det omöjligt att fixa tofs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0