1 december

Brukar inte sätta upp mål inför ny månad utan endast nya tankar meeen bjussar på tydliga mål jag kirrat inför december nu! Har alldeles för många tankar som jag måste ignorera för tillfället vilket är lite jobbigt men ska fokuserar på målen istället så kommer det förhoppningsvis kännas bättre när jag lyckats med det jag skrivit upp. Milen var verkligen hur länge sen som helst jag vågade mig på... Helst skulle jag vilja få en tid runt 50 men vet inte riktigt hur snabbt jag kan få tillbaka kondisen efter (kvarstående) förkylning... 
Squats/benpress (ben/rumpa överlag) måste jag prioritera mer för cardio kommer helt enkelt inte ge någon större progress! Rumpa vill man ju ändå ha...
Gällande kosten ska jag fortsätta efter mitt kostschema. Sååå taaagggaaaad (!!!).
Är absolut ingen stor storsupare, verkligen ingenstans haha men man vet aldrig om någon fest skulle kunna dyka upp. Isf lär det bli nyktert!

Älskar förövrigt att göra anteckningar haha någon mer än jag? Just nu har jag 42st... Dax att rensa maybe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0