Bästa jag någonsin gjort

LIVETS VECKA kan man lätt säga att jag precis har varit med om! För att inte bli för detaljerad kan jag skriva ut att jag har varit med om shopping på Victoria secret, dubbeldejt, fått köpt Michael Kors väska & converse samt världens bästa luftis(!!!), blivit bjuden på drinkar & shots, hängt på beachen en sväng med 2 goa turkar, tjafsat med bästis, ätit endast 2 mål per dag haha varav 1 vart nudlar med vattenmelon, chillat vid poolen, vart med om världens sämsta båttur dvs blivit lurade på 400kr, sett hur små söta turtles som helst, fish spa, fått mer uppmärksamhet än någonsin när vi hade Sverige linnet, tappat bort 2 armband, dansat på bardisken, nattbadat x3, blivit kär & framför allt vart på CLUB 6 NÄTTER I RAD!!! Första utgången hade vi mött upp Emilias tidigare kompisar Tristan & Albin som jag oxå klickade bra med så vi hängde med de i två dagar. Vi käkade restaurang samt gick till cluben, stört sköna killar! Vi 4 delade på en fishbowl & de var den sjukaste drickan man någonsin kan dricka kan jag lova haha inte bara att vi betalade ungefär 120 kr var utan den vart världs stor, stark men samtidigt AS god! Full blev man på den haha! På tal om drinkar så blev Strawberry daiquiri vår standard dricka! Vi drack den 5 av 6 dagar skulle jag tro haha såååå gooood. Smakar som slush verkligen. Annars testade jag på Pina Colada som var min nästa favvo. Extacy var oxå en drink vi drack ofta då den vart stark men god och smakar red bull. Så himla nice vi kan köpa drinkar, festa ute på club/krog samma sak & få RIKTIGA MÄN som flirt. Vi har kunnat vara oss själva jämt trots vi träffat killar som endast var 20+. Blivit uppraggade då de tror vi vart lika gamla, så det ska va! Tisdagen som vart sista dagen blev en ALL IN. Kan berätta jag träffa the love of my life (kanske överdriv men kan inte släppa tanken) & jag lever fortfarande av glädjen efter den kvällen/natten. GUD! Jag älskar verkligen män haha. & jag älskar allt som hänt, älskar att vara där, älskar varje dag & älskar all go känsla där nere! Nästa sommar blir de en repris är vi redan inne på. Jag är så himla glad över denna resan! Så himla glad jag har Emilia. Love that girl! 

Kommentarer
Postat av: Zayn

Tror nog att du har lite fel där. Träffa mig var ju det bästa du någonsin gjort :( känner mig bortglömd

2013-08-29 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0