back to normal

 
Men vaaaa, hur är de möjligt klockan redan är kvart över 8??? Jaja, de skönt då kan jag sova snarare! Idag vart jag tillbaka i skolan men slutade redan vid halv 12 så jag klarade mig igenom dagen. Vart otrooliiigt trött men hade med mig gymkläder så gymmet fick de bli! Köpte en celsius så jag orkade köra ett nice magpass. Veckan i Turkiet kan man säga vart lite ofrivillig ''bulk'' haha nejmen de vi åt på kvällen var inte mat jag vanligtvis jag äter om man säger så! Men jag gillar semester & jag gillar mat & jag gillar att jag kan göra som jag vill & känner för. 1 september kommer bli sick när de gäller ''diet''/träning, SÅ taggad!!! Helgens planer blir jobb imorgon 09-15 & söndag 09-17. Annars är oxå små kusinerna från Stockholm här då vi ska passa dem så blir maaasssaa gos! Chill helg vilket är skönt. Känner för sånt nu det närmaste haha reeehaaaab taaacck! XX

Kommentarer
Postat av: josefina

De är Johnny bulls my love :*

2013-09-01 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0