Redan torsdag


//Efter totalt 1,5 mil i måndags. I'm closer than I was yesterday!

Tjeeena!
Ligger för tillfället i sängen och känner lite tvång över till att plugga så kommer väl ta tag i det strax. Vet inte vart lovet har tagit ivägen riktigt trodde jag hade god tid till plugget men så var det inte. Igår kväll åkte jag som sagt till Sjuntorp där Joar, Pontus, Simon, Rasmus, Casper, Felix, Filip & Nora var så grillade vi lite och bara hängde! Chiiiilll. Imorse åkte jag med 9 bussen så mötte jag upp Pontus i stan för att gymma, jiiisseees vilket pass hehe pwo är rätt bra om man säger så! Körde stången i bänkpress & 7,5 kg i hantelpress sen sprang jag typ 7,5 km på bra tid och hade gärna velat sprungit milen men hade inte tid till det:( Hela dagen har jag också smsat maaasssaa och försökt lösa allt om imorgon då det blir lite fest at my place! Lär bli hur bra som helst hoppas jag, är taaaggaad. Men nu plugg som sagt. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0