Monday



Halli hallå!
Igår blev inte dagen som planerat men jag tog mig ivarjefall en morgoncykeltur på 1,6 mil till Konsum i Sjuntorp igen haha vad gör man inte för tacokrydda... Go träning oxå! Sen hela dagen pluggade jag mest och hade det ni ser på bilden till, apelsin med vaniljkvarg! Inte helt dumt alltså. Annars idag fanns det ju en viss slöhet när jag tog bussen upp till skolan men när vi väl kom dit så var aaallaaa våra lektioner inställda, efter lite fjäsk hehe. Satt kvar ett tag med Emma & gjorde plugg sen käka vi lunchen och efteråt åkte jag till gymmet. Var där tidigt så körde i 2 timmar biceps, rygg & 5 km. Har för den delen fått proteinpulver av bästa Pontus så hade med mig det i burken, utan att tänka, så märkte i skolan att locket öppnats... Öööveeraalllt var det pulver... På mina gymkläder & skor & hela väskan haha så luktat en aning mycket choklad! Kom ivarjefall hem vid 4 idag så nu ska jag duscha sen plugga massa så jag kan träffa Simon imorgon. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0