Mackfantast?

#passandebild

Hejhej!
Gör inget ovanligare än ligger i sängen just nu när jag bloggar och heller inget ovanligt att jag fortfarande har träningsvärk som sitter kvar... Sinnes. Sov länge idag eftersom det blev sent igår så jag har precis ätit frulle. Frullen blev inget annat än såna goda äggmackor jag levde på igår haha! Mackfantast som sagt. Varför det blev sent igår var för jag tog bussen hem från stan vid 12:10 så var hemma 1 ungefär så blev det att jag somna vid halv 3 typ. Jag & Melina hamna ivarjefall på någon fest igår, nyktra som vi var så var det inte mycket drag haha. Men fick snackat med några nya en del och sen var Simon på samma fest så blev lite gos<3 Vi bestämde att jag skulle åka till honom idag egentligen men sov för länge så hann inte med bussen men han kommer troligtvis till mig imorgon istället. Så idag ska jag testa på att göra a healthy bread, kanske städa och tjäna pengar, plugga är alltid bra, gå en sväng oxå kanske? Får seee. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0