Lyckad kväällll

#Fulltösmedvetslös

Heeeerrregguuud vad vi festa bra igår alltså!!! Redan vid 6 - halv 7 drog vi igång med drickan hehe just då var det Nora, Ida, Emilia, Felix, Rasmus, Emma, Ziegler & Melina hemma hos mig så vi värmde upp lite grann! Nästan då också kom Danne, Joar, Pontus, Casper, Johan, Simon, Adiel, Sofie ... Tror inte jag glömt någon... Ivarjefall då drog det igång en del hehe sen med tiden kom Alexander, Jonathan, Rikard, Joakim, Amelie, Ella & Filip. Stört sköna allihopa, kääärleek! Gårkvällen vart verkligen gör lyckad och hade det så himla bra. Hahaha har vart så sjuka grejer som tvättmaskinen, tuggummin överallt som någon inte kunde kontrollera att ha i sin mun istället, duscha 2 gånger, hoppade studsmatta 2 gånger, toast mitt i natten, massa dans & snack med lite nytt folk vilket vart gör chill! Tänker inte skriva så mycket mer här haha natten slutade närmare fem för oss som sov hos mig. Cozyyy! Idag däremot fick jag ta tag i städet vilket tog 3 timmar (!!!) brutal fest hehe... Sen mer idag har jag lagat käk till mig och Emilia men hon åkte precis med bussen hem. Så ska börja fixa om mig lite grann så ska jag ta bussen till Melina där Ziegler & Emma oxå är. Helg är allt riktigt bra ibland! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0