Lång dag

#Pannkakslyxenigår #Lovely #DagensfrullexD #Matärlivet 

Äääntligen har jag tid att andas, sitta ner & chiiilllaaa. Även om det bara är fem minuter eftersom jag måste hoppa in i duschen nu (????) egentligen. Idag gick jag upp vid 10, käka dunder frukost haha aldrig blivit så mätt efter frukost eevveeer (vadå överdriv med bokstäver...) Tog bussen 11:25 till stan och hade planerat att ta bussen 12:38 mot kardan för jag fick för mig att klockan skulle vara 2 när jag är där ??? Haha tänkte fel 1 timme så gick och sola och köpte celsius som tidsfördriv så tog jag bussen 1 timme senare. Var på gymmet vid 2, sprang milen, duschade och tog bussen tillbaka vid 4. Gick hur bra som helst med springningen idag så fick till bättre tid idag igen! Däremot dog bandet bara och jag vet inte hur ens haha så såg aldrig tiden helt men något på 51 :))) I stan ivarjefall gick jag till gymmet där och körde 5 axlar så tog jag bussen hem så jag kom hem precis! Alldeles strax kommer Melina & Filip så ska vi grilla & chilla. Hade inte vart fel med lite lördagsmys med både min gose & godis... Har planer på världens cheatday på onsdag ivarjefall, loveellyy. Ledig och kan bara äta haha nääämen nu tappar jag tråden så avrundar här. Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0