Igår/idag



Hejhej!
Bloggade ingenting igår så tänkte skriva lite om gårdagen. Jag drog med mig Christoffer upp till gymmet med nio bussen så körde vi både biceps & rygg + axlar eftersom vi hade så mycket tid. Körde 12,5 kg i hantelrodd så gymandet har allt tagit en del! När jag kom hem åt jag lite grann, duscha osv sen fick jag höra lite skit så Melinis föreslog att jag skulle komma hem till henne så jag åkte till henne på kvällen och sov där. Vi gick till jätten och köpte med oss frozen yoghurt och skar upp lite frukt till det sen snackade vi någon timme tills vi somnade. Bästa vännen ♥ Vi vaknade redan vid 10 idag men degade till 11 så käkade vi frulle sen drog hon till gymmet på kardan och jag gymmet i stan. Körde stenhårt magpass och lite intervaller på bandet. Solade förresten innan gymmet oxå. Gör skööönt. Nu hemma har jag inte gjort så mycket men låter som det blir grillning ikväll. Cozy! Höööörs. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0