****


#Healthy

Hej bloggen!
Ärligt vet jag inte vad som händer fysiskt, psyikst, mentalt eller allt vad det heter just nu med mig så jag är rätt confuseeed men håller igång så gott som och krigar ändå kan man säga. Krigade igenom en stressig morgon imorse och hann inte ens äta frukost... Tog mig ivarjefall till gymmet efter skolan med Emma och körde hårt på rygg & biceps så kom hem nästan nyligen och precis ätit det ni ser på bilden. Är tha healthy bread som jag gjorde i söndags, ni anar inte huuur gooott det är (!!!) Min bror & sis total dissa det däremot, kallade det kaninmat och sa att det inte luktade gott direkt haha men jag äälskar det verkligen. Nyttigt & bra. Nu ska jag ta mig en dusch sedan plugga tyska rejält. Xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0