Fredag/Lördag


#Värdelösbildmenjagbehövermaaaat.

Precis hemkommen efter sis cup i Alingsås och ligger här i sängen med gårdagens tröja
som luktar tvär mycket rök, parfym & gud vet vad och mjukis men,
igår blev tillslut en hur go fredag som helst!! 
Kom bort till festen i Göteborg med Emilia vid kvart i 9 och var inte direkt
taggade med tanke på att jag precis hade åkt buss & tåg i ett bra tag
och inte heller blev vi mer taggade när vi möttes av en grabb som
blev upp plockad av ambulansen för magpumpning och snack om att
polisen kommer lite då & då. Fast vad gör man om man heter Tilda?
Jo, drar igång det!!! Hahah kan väl säga att vi fick upp de flesta
för att flippa och efter ett tag blev festen faktiskt lyckad. Bästa oss!
Till en början var den enda jag kände Emilia men snackade
med en hel hög med goa killar, bland annat Pontus, Oliver, Filip, Alex, Felix
och vad de nu resten hette. Försökte få med dessa killar till donken
runt halv 1 men slutade med att jag & Emilia drog dit själva. Efter lätt
roligaste bussturen kom vi fram till donken & inte fan slutade vi
att skratta där när jag drog igång att snacka med han i kassan. Jisses. Hahaha.
Annars då? Ikväll blir det lugnt med sis. Vill gossssaaa!
Så vi ska troligtvis kolla både första & andra filmen av Twilight, så länge jag inte
somnar dvs! Med lite dipp & grönsaker till det så kommer bli toppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0