Bekännelser

♥ Jag är osminkad på denna bilden haha

♥ Kommer aldrig ihåg filmnamn! Kan börja kolla på en film och efter fem 

minuter visar det sig att jag faktiskt redan sett den filmen och klarar knappt
av att se en film fler gånger

Älskar keso! & Avokado & knäckebröd!

♥ Tycker Gossip Girl & Pretty Little Liars är de bässtaa

♥ Är göööör rädd för att börja övningsköra

♥ Hatar hösten/vintern, nej regn snö slask tjugo minus tjocka
kläder är inte mysigt

♥ Chailatte kan vara bland det goaste

Vill till Hollister nu! Behöver köpa ett par vida jeans därifrån, 
späännandee!

♥ Lagt ifrån mig hårförlängningarna hehee känns skönt men känner mig
inte alls lika snygg längre:( haha kan man säga så?

♥ Har en tendens till att köpa kläder jag egentligen inte har 
pengar till




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0