1 Maj

Hej Bloggis!
Kan säga att livet leker just nu och därav har jag inte bloggat på ett riktigt bra tag. Annars då? Första maj idag, Valborg igår vilket innebar Valborgs firande med några bland de härligaste! En tjej som vart med gav mig lite pepp till bloggen så detta är delvis till dig going!! Vaknade upp idag med sällskap breve, sommar väder ute & ledighet. Inte helt fel!
Just nu sitter jag ute i solen i bikini (!!!), vilket jag gjort de senaste timmarna och solbrännan börjar ta sig ;) Dock skall jag göra lite vettigt också som plugga matte inför nationella imorn annars träna fotboll ikväll.


Ph: Nyligen: fikamys med kusin, kusinbarn & hennes man & brownie på G

Xx.


Kommentarer
Postat av: inka

känner mig hedrad ! ;) <3

2012-05-01 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0