Ute på kusten.



Hej!
Inlägget jag skrev igår hann jag aldrig publicera hehe... Skrev mest att jag spenderade några timmar med Alex hemma hos honom, riktigt go grabb det där!! & att jag idag skulle åka skridskor vilket jag gjort, eller 10 minuter kanske inte ens räknas... Hade det trevligt ivarjefall borta vid bänken och under värmefläkten på toan!
Men nu så, nu får ni lite update och kommer nog vara rätt bra sådan då jag istortsett har allt tid i världen här på kusten! Köpt mys & två tjejtidningar med hit så ni kan nog förstå att jag bara skall ta det lugnt denna helgen, skönt det oxå :-D Ni får två bilder på vad jag tog på mig efter skridsko åkningen & jag skulle ut hit. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0