Ledig.



Hej!

Eftersom jag är ledig från skolan idag tog jag en efterlängtad sovmorgon till halv 1! Drog mig rätt länge i sängen sedan tog jag mig en macka till senaste Top Model Sverige avsnittet. Är ledig för vi alla nior var i Göteborg till runt halv elva då vi sett klart musikalen ''West Side Story'' Helt OK! dock blev det allt jobbigare att höra sångerna som liknade opera ibland... Men hade trevligt sällskap hela dagen haha länge sedan jag skrattade så mycket bästa ni! :-D
Just nu sitter jag med det ni ser på bilden... Bara jag som behöver sånt för att lyckas plugga..?  Hoppas på att skicka iväg den allt försenade so uppgiften idag, få in tyska grammatik & hela fysikboken i huvudet! Senare blir det antagligen träning. Lyssnar även på lite ''gammalt'' :



Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0