Yoga




Ph:Arkivet

Hej readers!

Har inte mycket för mig just nu utan skall ta det lugnt innan yogan som jag & mamma skall på klocka 7. Haha hel coolt med yoga ju!? Undrar verkligen hur det är! Skall faktiskt ha en yogalektion i skolan, som min ledarskapsuppgift lär bli sjuuuukt! Tänk er mig stå framför klassen och göra alla dessa övningar..! Haha på tal om skolan så vart jag RÄTT övertrött idag så att säga skrattade så jag verkligen lipa!!! & pratade i 110... Så skall bli skönt att ta det lugnt på yogan med gamla tanterna! Sedan dirr hem & sova och försöka att inte smsa hela natten hehe. Vi hörs X.

Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Hoppas det går bra på yogan ;)

2012-01-30 @ 17:18:30
Postat av: linnéa nilsson

SNygg tröja!

2012-02-12 @ 18:52:20
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0