Woooppwoopp T E A T E R !

Hej! Uppdateringen har legat nere och jag har helt enkelt inte haft något intressant att skriva om haha brukar låta så..! Nejmen jag har en hel del plugg osv som tar upp tiden... Idag är det typ bara hem & vända för mig för att åka upp til stan. Är nämligen så att jag kom in på en teatergrupp! Awesooome!!! :-D Dock är jag verkligen hur nervös som helst!! Ivarjefall slutar teatern kvart i åtta, och det innebär att jag har en kvart på mig för att åka till fotbollsträningen. Streeeeess osv. Hörs X.
/Nyss

Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Hallå snygging :*

Lycka till det kommer gå jätte bra lovar dig !

2012-01-17 @ 17:28:59
Postat av: Albinohlsson!!!

Lycka till going!!

2012-01-17 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0