Visste ni ...



Visste ni...
att jag vill ha - en pojkvän just nu!


att min senaste kyss - betydde mycket för mig men inget för killen

att jag lyssnar mest på - mamma
att jag pratar - rätt mycket, tror jag..?
att jag inte gillar - att sova borta
att jag avskyr när folk pratar - en himla massa fördomar & skitsnack
att kärlek - är underbart när man väl har det men har även sina nackdelar
att jag gillar att - spela teater, fotboll, umgås med vännerna, festa, shoppa, resa and so on!
att jag alltid kommer att - ha ett ärr på mitt knä
att sist jag grät var - i förra veckan.
att min mobiltelefon är - helt underbar
att när jag vaknar på morgonen - så znoosar jag ett x antal gånger
att innan jag går och lägger mig - så svarar jag på alla sms och tänker på allt möjligt
att idag har jag - blivit väckt av alarmet klockan 5!!!
att jag just nu tänker på - en person som jag inte vet vad jag skall göra med...
att i kväll ska jag - sovaaaaaaaaaaaaaa
att i morgon kommer jag - åka iväg på teater & hoppas på en roll!
att jag hoppas - alla mina drömmar går i uppfyllelse innan jag dör

Har du...
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nae
Vem kramade dig senast? Joar tror jag
Vem pussade dig senast? Tar jag inte här!
Vem ringde dig senast? Marcus
Vem ringde du senast? Jag vet inte hur man ser det..?
Vem var hemma hos dig senast? - Emilia
Vem var du hemma hos senast? Daniel har jag för mig
Har du pratat med någon idag?  yes
Har du gråtit idag? Nope
Har du skrattat idag? - Ja

Att jag..
Är singel? - Yesyes
Svär ofta? - Hehe det händer väl..!
Sjunger i duschen? - Sometimes!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ja, då man har en dålig dag skulle det inte vara fel!
Skrattar åt dina egna skämt? - Såklart, har ju sjukaste humorn, haha
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Troligen

Att jag har?
Piercingar? - Öronen, haft naveln
Syskon? - Bror & syster
Jobb? -  Ute på kusten på sommarn ibland
För många vänner? - Nej!
Rymt hemifrån? - Ja,
Bra självförtroende? - Naeh, går väl
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Yes
Varit kär? -  Ja, big time
Somnat i skolan? - Haha jaa
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? - Flera gånger!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Jaaaaa
Smugit ut utan lov? - Ja
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Sovit en hel dag? - Ja
Somnat gråtande? - Ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - Nej
Blivit generad inför folk? - Yeeees
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Jaa
Ätit musslor? - Nej haha,
Varit på en festival? - Ja
Blivit kallad player? - Tydligen ja, skitsnack säger jag bara ^^
Färgat ditt hår svart? - Nej

Vad?
Längtar du till mest just nu? - Sommarn!!!
Ska du göra i helgen? - Ett tag dit men skall antagligen kolla med någon om det blir Överby!
Har du för kläder på dig? - Nu? Jeans & spetstshirt
Gjorde du igår? - Läs tidigare inlägg
Ska du göra på nyår?- Det har redan varit, men i år? Firaaaaaa
Åt du senast? - Subway :-)
Har du för mobil? - Iphone 4 vit
Vad köpte du senast? - Redbull ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

uppdatera bloggen!! <3

2012-01-25 @ 18:23:07
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Postat av: Feliiiiiiiicia

så sjukt fin tjej här vaaa! <3

2012-01-26 @ 16:48:43
URL: http://whydoyousmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0