The shit you hear about me might be true... But then again, it could be as fake as the bitch who told you







Hejhejhejhej! Har precis tryckt i mig lite tacos, lika gott som alla andra miljontals gånger! Nu däremot skall jag lägga mig på golvet och göra lite hemmaträning, sedan smsa med en underbaring (♥!!!) & färga håret igen... Börja läsa hela Fysik-boken borde jag också göra fick nämligen reda på att no-nationella blir Fysik ''Kill meeee''. Vet inte hur många facepalms Alex gjorde när han försökte förklara om någon himla uppfinning på Nolektionen i fredags, lär få ett fett IG!
Ivarjefall, jag och bästis tog bussen upp till stan klockan 3 snabbade oss till Överby och vi sprang och köpte hårfärg. Hann också snabbt inom Cubus och hittade en tröja jag bara måste åka upp och köpa snarast!!! Hade inte tid till det idag då Emilias tåg gick klockan 5. När vi väl kommit in till stan mötte även Daniel & Chrille upp oss och gjorde sällskap bort till Rese, snackade lite med dem så gick min buss efter 5 så har inte vart hemma så länge.
Nu: Träning. Xo.

Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Hallå snygging :**

Hoppas det gick bra med träningen ;)

2012-01-22 @ 20:05:52
Postat av: sofie strandlind

heej going, måste bara fråga vart du har köpt ditt löshår? :)

2012-01-25 @ 19:15:19
URL: http://aboutsofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0