Dagens ...


Dagens humör: Glad (as usual) dock alldeles för trött

Dagens mående: Sådär, känner mig sjuk :-(

Dagens borde: Plugga! Men inte fan har jag lust till det...

Dagens frisyr: Rakt nersläppt & mössa

Dagens smink: Foundation, mascara, puder

Dagens klädsel: Jeans, mjukiströja, skärp, strumpor, trosor, bh & mössa

Dagens planer: Plugga, duscha, situps osv, sovaaaa

Dagens materiella vill ha: Hunters & ett par klackar

Dagens fundering: Om fiskar går i idé & ja, jag tänker fortfarande på det Nora haha!!

Dagens beroende: Tuggemmi

Dagens tråkigaste: Mina kläder

Dagens längtan: Heeeeeelg!

Dagens superlängtan: Sommarn!!!

Dagens tidning: SOLO

Dagens låt: Leona Lewis - Bleeding Love


Kommentarer
Postat av: Elin

åhh du är så fin tjejen!

2012-01-18 @ 19:40:26
URL: http://kallemans.blogg.se/
Postat av: lisa

Bra blogg!! Har lagt din blogg i min mapp "bloggfavoriter" hoppas du följer min blogg med! :D

2012-01-22 @ 17:38:57
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0