2011 as blondie/brunette

L I V E. L O V E. L A U G H.



Solning, fika, Göteborg, Liseberg med tre underbara tjejer, Stockholm med min dåvarande halva, shopping, softa brett på kusten, konfirmationsläger, fest, outfits, Färgelanda cup - nytt folk, många löprundor, konfimerad, sena utekvällar & lite mer solning på de sammanfattar 2011 fram till Augusti/September. Brunare än nånsin på kroppen satsade jag också på brun hårfärg i September. När en otroligt stor förändring hände i slutet av Juli kände jag för att satsa all in. Färgade håret & jag är riktigt nöjd över det!



Brunett, började 9:an, Göteborg, myskvällar, bowling med laget, solat solarium, plugg (!!!), shopping, begravning, fika, halloweenfest, dop, fotbollstittande med Christoffer, outfits, höll i ''disco'' med klassen, boys, chailatte drickning, fest, julönskelista, nyårsfirande, julfirande, mindre tid till bloggning, mer tid till mej själv.
Jag insåg att personer som till en början betytt en sak inte längre betydde detsamma - Positivt/Negativt? Båda och, verkligen! Under 2011, oavsett hårfärg, har jag vart med om de bland obehagligaste och mest oönskade händelserna som kan hända. Efter detta året vet jag säkert att 2012 kan bli ännu bättre! Jag är starkare som person och tänker leva varje dag som om den vore den sista. Ser nu 2012 som de flesta andra gör: 
Nytt år, nya möjligheter, nya tag! ♥ Let's do it bitches! 




Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Yay update, tagga 2012 nudå!!!!

2012-01-02 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0