Igår/Idag



Ph: Fika på EH med Emilia, Nyligen

Hej!
Ville verkligen blogga igår men tiden räckte inte till! Hade en riktigt härlig lördag! Jag spenderade den först i Göteborg med Emilia, goaste du! Hahah förstår förresten inte varför det skall vara typsikt mig att snygga,långa killar skall se över provrummet... Blandningen med svimfärdig, yr & panik är inte bra kan jag säga... Wäh, stod där i provrummet och fick inte av mig linnet så gluttar expiditen & några grabbar osv hahah om man ändå kunde försvinna ibland..! Jaja sånt som händer annars på kvällen följde en vän med till mig. Vi tittade ett X antal många skräckisar blev inte lille rädd heller... 
Nu då? Tog mig nyligen en löprunda i härligaste vädret :-D Skall göra lite mer nytta nu hade jag tänkt... Ta kort på lite kläder som skall ut på blocket, plugga, visa er mina nya jeans/tights &så. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0